تکست آهنگهای هیچ کس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تکست آهنگهای هیچ کس
نوشته شده در 6 مرداد 1389
بازدید : 2619
نویسنده : احسان

تکست آهنگ دیده و دل رمیکس هیچکس

همه چی از اونجا شروع میشه که تو چیزی میبینی

میگی این همون چیزیه که تو رویاها میدیدی

میچینی واسه رسیدن به چیزی که آرزوته

آره اونه چیزیکه کمک تو باشه پوله

حال و روز ما که همه چی رو میبینیم اینه

شاید باید ببندیم چش و گیریم این میشه

اما دیدنی ها رو دیدیم و دیگه دیر شده

میگه این دیگه دنیا و توی دین پره

که به دنیا و هرچی که توشه دل نبند

چشم من خیلی چیزا رو گرفت و ول نکرد

تقصیرمن نیست پسر این کار دله

این بار که شعر من نیس این کار دله

این باره چشمه بچه این که چاره نشه

میخواد بخره اسباب بازی و پدر بیچاره

نکه نخواد اما توی جیب پولی نیست دیگه

دستش رو سر پسره میگه روزی میرسه

که تو به هر چی که میخوای میرسی پسر

از پدرمن بود پسر این رسید به من

نیس کسی که ضرب ازاین حسی که من دارم دربیاره

پی بی حسی به من میده دلیل رپم اینه

همیشه من از این یه دیدم اون مرضی که

دارم در عذابم بدون نفهمیه که

اگه دیده نباشه دل ساکته ماها قربانیه

چشیم این ثابته

ز دست دیده و دل هر دو فریاد

که هر چی دیده بیند دل کند یاد

بسازم خنجری نیشش ز فولاد

زنم بر دیده تا دل گردد آزاد

 

 

 

...

ببخشید ولی

منو چپ چپ نگاه نکن عمدا

میخوای بیام حتما من باعث شر شم

تو با چند شر خر

اینو داری در سر

تا که حالی از من

بگیریو شر کم کنی

در شکم طوری که با اطمینان فاصله اونقد کمه که یه واحد میخوام

من اهل عملم بعد عربدم مساله علناً نه بعداً کسی نیست که نداشته باشه اثرم

من اصلاً نمیخوام کم بشه فاصلم

منو تحریک نکن چون یه قاتلم

شده تیکه تیکه شم از شما یکی میمیره

یکی داره شماره 110 رو میگیره

صدای آژیر میاد کوچه رقص نور داره

تو به کلان میگی که این قصد جون داره

تا یه سر بچرخونی سروش نیست دیگه

یه کلان دنبالشه و داره ایست میده

من زندان نمیخوام برم

بگو چرا داری منو هل میدی

من زندان نمیخوام برم

پس چرا داری منو هل میدی

من زندان نمیخوام برم

پس چرا داری منو هل میدی

من زندان نمیخوام برم

پس چرا داری منو هل میدی

من زندان نمیخوام برم

پس چرا داری منو هل میدی

من زندان نمیخوام برم

پس چرا داری منو هل میدی

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تکست آهنگ برپا

صف بست و یک
هه هه هه داری میری

ببین چند بار در سال هر سال از کار روی رپ فارس

پشیمون میشم از آن فرجام اینه که من پابرجام

هنوز رپ فارس (برگ رو ماست//-پهنه رو باز ؟) سر جام باز سرپام واسه رپ هرگام

شدن عملی شدن حرفام واسم اشعار همه به نقل سرداب

قافیه های دوز(تون) همه بر باد میزنم فریاد تا بمونه تریاد

چو میکنی دریافت هیچ کسو دریاب آهنگساز مهدیارباشه واجب باشه

تنظیم واجه کردی تو پاچه هنوز مثل سابق صامت ثابت میمونه تو ساکت

میشه رپه راکت بشین همه ساکت چون که هیچکس مینویسه میگه اینه بینشیکه

میشه بیشه وقتی که ریشه پس که دیگه میشه وقتی که دیگه فهمیدی این که

قافیه رو شلیک کنه مثل مسلسل مسلماً من مسلحم مثل مسلسلم نزن ضد حال از اون قافیه ها

مغزت توی سه گوشت قافیه داد سه تا قافیه را به هم نزدیک کنم همینان که باعثه اینه که همگی مرغوب

شدن

همه برپا برپا با رپ هیچکس تکون بدین دستا

من بازی رو شروع کردم حالا من لم میدم نگاه میکنم تو رو از ترز بازی لذت ببرم

چون آخر سر من میشم قلباً توی رپ ولی من رپ هست سرشت و ماه سلیقه ام

یه مثال بارز اگه حافظ با اون اشعار نافذ

بشه حاضر تا جلوی من بشه آره توی رپ اشعارش وافکارش افعالش

همگی میشن باطل چون که هیچکسه واسه رپ فارس باعث

چیزی که گفتم بود اقدام میکنم اقرار شاعرای فارسی

منو کردن اغفال تا به رپ کردن کنم اقدام منم بالا ممبر نتیجه همت

انقد گذشت که به من بعد که من بعد اهل وقلب با هر قدمت میکنه واسم خدمت

میگن همه قصه است اما اینه قسمت رپ فارسی بی من مثل بچه بی پدر

من هر چی میگم میگن هیچکس پیله کرد من غرب زدگی رو کردم ریشه کن

من مردنم مثل مرگ معمار میشه این بیت پیشه من یه مهمان(تکه مادر)
صفر دو یک.....صفر دویک

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

تکست آهنگ اون منم هیچکس گوگوش

 سروش

اشک تو چشامه قلم گریه کن
ببین من هر چند بدم خیلی خب
اما بدون که هیچکس غیر تو
هیچکس و نداره اینم هدیه شد
از طرف دنیا با میل خود نگرفتمش منم عین تو
کسی رو ندارم تو به رازم محرمی
میگم تا بنویسی تا باشه بازم مرهمی
من اگه رپ میکنم چون چیزی تو دل دارم
واسه تفریح نیست چیزی تو دل دارم
اینو درست میگن که عقل به چشمه
بذار بهت نشون بدم یه چشمه
من آدم شادی نیستم واسه همین
همین غم توی چشمام داره کمین
پس همین شده دلیل بر اینکه
همه برداشت بد دارن از این
من شادم که باشم رگه ی تلخی دارم
مریض نیستم بیماری قلبی دارم
میگم من این بارم من همونیم که بغض تو گلوم میشکنم
صداشو همه آدمای پهلوم میشون


اون که هر چی ابره دنیاس
خونه داره تو چشاش
اون که ناچاره بخنده اما گریس خنده هاش
اون که تو شهرش غریبه
با یه عالم آشناس
هیچکدوم باور نکردن غربت تلخ صداش
اون منم اون منم اون منم

 

بغضمو توگلوم میشکنم

 

 

 

 سروش

من از بچگی بزرگ شدم با یه عقده
پس نپرس چرا وحشیم چون که
بعضی وقتا یه حس به من میگه
توی وجودت عشق داره کم میشه
منو بچگیام آدم حساب نمیکردن
مسخره کردن نظاره میکردن
بزرگتر که شدم دیدم دیگه وقتشه که یه کمی از کینه های دلم کم بشه
تلافیشو در آوردم سر دشمنام چیزایی به چشم دیدم خیابون کشت مرا
دیگه عقده داره لبریز میشه واسه خالی کردنش هیچکس تمرین دیده
من تنها نیستم خیلیا مثل منن حرف من میمونه واسشون مثل مدد

 

 

من مریض نیستم یه کم عقده دارم
نوازش دل همسانو عهده دارم
هنوزم که هنوزه اشکام آبین
دو تا چشمو نبین اشعار کافین
اون منم که بغضا تو گلوم میشکنه
فقط تو نیستی خدا هم اینو میشنوه

 

 

 گوگوش

اون که خیلی قصه داره
روی لبای بی صداش
مونده فریادش تو سینه
در نمیاد از لباش
قد یه دنیا کتابه
با یه عالم گفتنی هر کدوم از قصه هاش
 

اون منم اون منم اون منم

 
 
 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

تکست وطن پرست هیچکس

بیا بیا

سوگند سوگند به خون پاک سیاوش بنام ایران و خاکش

که من واسه این خاک جون میدم بیا بیا

سوگند سوگند به خون پاک سیاوش بنام ایران و خاکش

که من واسه این خاک جون میدم بیا بیا

الان گربست یه زمانی ببر بوده به چه هیبتی این ببر از غرب تا شرق بوده

مهد تمدن از همین جاست تو یه وطن پرست میخوای منم اینجام

من تنها نیستم امثالم زیادن اونا جامو میگیرن تو احیانا غیابم

اینجا 70 ملیون مرد و زن و بچن حواسشون ناموس و ندزدن و پرچم نیاد پایین

ما ها 6دنگ حواسمون هست نتیجه این شد که

دشمن ایران باید احمق باشه چون این خاک همه جا فدایی الحق داره

اینا حقیقت شاهنامه افسانست نمونش همین جنگ 8 سالست

رنگ قرمز پرچم رنگ خون ما واسه این خاک پیشکش جون ما

بیا....بیا.....

سوگند سوگند به خون پاک سیاوش بنام ایران و خاکش

که من واسه این خاک جون میدم بیا بیا

سوگند سوگند به خون پاک سیاوش بنام ایران و خاکش

که من واسه این خاک جون میدم بیا بیا

سوگند سوگند به خون پاک سیاوش بنام ایران و خاکش

که من واسه این خاک جون میدم بیا بیا

سوگند سوگند به خون پاک سیاوش بنام ایران و خاکش

که من واسه این خاک جون میدم بیا بیا

من اگه تنها با یه پلاک بمونم زیر خاک

بهتر از اینه که از ترس برم زیر لاک

الان بهونشون انرژی هسته ای شده

بگو چرا داری سلاح هسته ای خودت

ایران و گرفتن پسر کشکی نیست

توی ترس شما که دیگه شکی نیست

انگلیسی بهت بگیم شاید باشه بهتر

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تکست آهنگ زندان هیچکس


Generate your flash banner free online

:: موضوعات مرتبط: تکست های هیچ کس , ,
:: برچسب‌ها: تکست آهنگهای هیچ کس , تکست سروش , تکست آهنگهای سروش لشکری , تكست , تكست رپرها , تكس , شعر , لريكس , ليريكس , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: