با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید
به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين
وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد
و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
درباره ما
سلام به دوستای گلم
شما میتونین بیت های دست ساز فوق العاده قوی و توپ واسه کار موزیک در هر زمینه ای رو از ما خریداری کنین! ما شما رو از اولین مرحله تا آخرین مرحله کارتون همراهی می کنیم.
کلاسیک از واژه کلاسیوس (clasious) به معنای شاهانه گرفته شده است. موسیقی کلاسیک نامی است که به سنت موسیقی هنری غرب داده شدهاست. این نامگذاری دقتی ندارد و کوششها و بحثهای زیادی برای مشخص کردن معنی آن صورت میگیرد. معمولاً شروع این موسیقی را از سده های میانی میدانند. واژه ی کلاسیک و کلاسیسم , معمولاً به یک دوره از موسیقی اطلاق شده است, امّا اغلب با معانی مختلف, در اصل عنوان سبک یک دوره ی خاص یا سبک مشخصی از موسیقی نیست. ولی از سوی دیگر, واژه ی کلاسیک بر پدیده ای اطلاق می شود که می تواند در اکثر دوره های مختلف تاریخ موسیقی به کار برود و تکرار شود, مثلاً آوازهای شوبرت در آلمان نسبت به قرن نوزدهم نمونه ی کلاسیک به شمار می آید، در حالی که شوبرت از نظر تاریخی آهنگساز دوره ی رمانتیک محسوب می شود و افکار و عقایدش نیز رمانتیک است .
بنابراین معنی واژه ی کلاسیک در ارتباط با یک قطعه ی مشخص یا اصولاً مقوله ی آهنگسازی می تواند کاملاً با معنی آن در رابطه با سبک یک دوره از تاریخ موسیقی متفاوت باشد. با چنین برداشت مشابهی می توان گفت که " پالسترینا" آهنگساز قرن شانزدهم, قرن ها به عنوان نمونه ی کلاسیک موسیقی کلیسایی مد نظرقرار داشته و آثارش مدل اصلی برای دیگر آهنگسازان بوده است .
واژه ی کلاسیک در موارد استعمال کلی آن, هنگامی مفهومی بهتر و مفیدتر خواهد داشت که در ارتباط با نوع به خصوصی از آثار موسیقیایی (مانند نمونه هایی که از شوبرت و پالسترنیا ذکر شد) قرار گیرد. در این مفهوم می توان
بتهوون را استاد کلاسیک در خلق سمفونی، سونات پیانو،کوارتت زهی محسوب گیرد. فرق میان کلاسیک به عنوان یک راه حل قاطع و استوار برای مسئله ی نقش خلاق در یک اثر هنری یا مقوله ی آهنگسازی از یک طرف و به عنوان یک مفهوم در تاریخ سبک ها از طرف دیگر، همیشه ستیز و اختلاف دایمی را به وجود می آورد که آثار آن نیز امروزه وجود دارد .
تاریخ نویسان قرن نوزدهم، کلمه ی کلاسیک را در آلمان به سبک دوره ای که با نسل " کوانتس " و " هانس " و بعداً پسران باخ و معاصرین آن ها شروع شد، اطلاق می کنند و در ایتالیا به سبک موسیقی دمینیکو اسکارلاتی و معاصرینش. آواخر این دوره را به طور واضح نمی توان معین کرد، زیرا جدال بین کلاسیک و رمانتیک تا قرن نوزدهم و حتی قرن بیستم ( با جریان نئوکلاسیسم ) ادامه داشت. این که چه وقت و کجا کلمه ی کلاسیک وارد فرهنگ موسیقی شد نیز به طور کامل روشن نیست . تعریف کلاسیک در ادبیات تا حدی بغرنج و گنگ است ولی این تعریف در موسیقی پیچیده تر می شود .
شاید یکی از قدم هایی که به سوی موسیقی کلاسیک برداشته شد، آزاد شدن اثر موسیقی از قید و بند تقلیدها، بیان ،معرفی، در خدمت بودن حتی سرگرمی های اجباری بود و نتیجتاً خود اصل موسیقی مد نظر قرار گرفت. پس برای اولین بار در موسیقی این فکر و ایده ظهور کرد که موسیقی در حقیقت همانند دیگر هنرها " مقصود وهدفی" ندارد، بلکه صرفاً به خاطر خودش وجود دارد . در واقع موسیقی به خاطر خود هنر موسیقی . به عبارت دیگر، در دوره ی کلاسیک با ایده" هنر به خاطر هنر " برخورد می شد که از آن زمان تا کنون هم خیال همراه موسیقی جریان دارد .
در کلاسیک هر چیز خارق العاده و افراطی کنار گذاشته شد و بیان موسیقیایی بیشتر با تاکید بر کمال، تمامیت و اعتبار جهانی با استفاده از عوامل ساده و قابل فهم تثبیت شد .
مهم ترین ویژگی اوایل دوره ی کلاسیک،ساده کردن هر چه ممکن تمام فرم های موسیقی و عوامل سبکی است. در موسیقی دوره ی کلاسیک ملودی به عنوان یک عامل اساسی و پایدار جلوه گر می شود و تئوری ملودیک مهم ترین مسئله ای بود که موسیقیدانان به آن می پرداختند.
برای بسیاری از هنرآموزان در ابتدای کار این سوال مطرح میشود که مثلا چرا شور و ماهور و ..." دستگاه" و بیات اصفهان و دشتی و ... "آواز" نامیده میشوند .
برای توضیح این مسئله نخست باید بفهیم که اصولا دستگاهها چگونه از هم شناخته می شوند و چه فرقی با هم دارند .
برای آغاز دستگاه ماهور را در نظر بگیرید ، همانطور که برای نوازندگان تار و سه تار مرسوم است و می دانند پرده های ماهور در گام دو همگی بکار هستند ( یعنی ربع پرده و نیم پرده نیستند یا به عبارت دیگر سری و کرن و بمل و دیز نیستند ) ( البته نوازندگان ویلن و کمانچه معمولا ماهور ر یا سل می نوازند که به ترتیب دو دیز و فا دیز می شوند ) حال مهمترین مسئله ای که مایه تفاوت دستگاهی از دیگری می شود خارج شدن پرده ها از حالت بکار می باشد مثلا اگر در دستگاه " ماهور دو" یا به عبارت بهتر " گام دو" نت می کرن شود حالت ایجاد شده را آواز افشاری می نامند ولی اگر نت لا کرن و سی بمل شود حالت جدید را دستگاه شور می نامند یا اگر لا کرن و می بمل شود این حالت را آواز بیات اصفهان می نامند و ... .
توجه داشته باشید که این تغییر پرده ها فقط جنبه نظری ندارد و هنگام شنیدن حتی برای کسانی که آشنا به دستگاهها نیستند ، اینکه حداقل تغییری ایجاد شده واضح است به این صورت که مثلا هنگام شنیدن ماهور احساس شادی بیشتری نسبت به شور در انسان ایجاد می شود یا دستگاه چهارگاه احساس شکوه و عظمت بیشتری نسبت به مثلا دشتی که سوزناک تر است دارد . البته این قواعد هرگز کلی نیست و اصولا موسیقی چیزی نیست که استثنا نداشته باشد . مثلا آهنگ معروف " ای ایران " در دستگاه دشتی که عموما غم انگیز است توسط استاد روح الله خالقی تصنیف شده است که کاملا حماسی است و این مسئله به توانایی و ذوق و استعداد آهنگسازان دارد که بتوانند چنین هنر نمایی ها را انجام دهند والا میتوان گفت که 90% تصنیف های دشتی سوزناک هستند مثلا آهنگهای عارف قزوینی مانند " گریه کن " و " گریه را به مستی بهانه کردم " و آهنگهای مرتضی محجوبی مانند " کاروان " و " نوای نی " و آهنگ " آه سحر" از روح الله خالقی .
حال به بیان فرق دستگاه و آوازها می پردازیم :
اصولا آوازها زیر مجموعه دستگاه ها هستند یعنی آوازها از نظر پرده هایی که نواخته می شوند مانند آن دستگاهی هستند که جزو آن هستند یعنی مثلا ابوعطا در پرده های شور نواخته می شود فقط با این تفاوت که نت شاهد تغییر کرده است ولی هرگز نمی توان ماهور را در پرده های شور نواخت مگر در مرکب نوازی که یک گوشه دلکش ماهور منطبق برگوشه شهناز شور می شود .
تقسیم بندی بدین صورت است :
1- دستگاه ماهور شامل آواز راست پنجگاه می باشد .
2- دستگاه شور شامل آوازهای دشتی – ابوعطا – افشاری – بیات ترک و نوا است .
3- دستگاه همایون شامل دستگاه بیات اصفهان است .
4- دستگاه چهارگاه
5- دستگاه سه گاه
دسته بندی فوق را استاد علی نقی وزیری بنا نموده اند ولی قدما بر هفت دستگاه و پنج آواز معتقدند بدین صورت که راست پنجگاه و نوا را نیز دستگاه جداگانه به شمار می آورند ولی نوا نیز دقیقا در پرده های شور و راست پنجگاه نیز در پرده های ماهور نواخته می شود که به این علت تقسیم بندی وزیری علمی تر به نظر می رسد .
البته عده ای نیز بر نظریه دوازده دستگاه معتقند چون واقعا اگر جنبه نظری را کنار بگذاریم دستگاه ها هنگام شنیدن کاملا تفاوت می کنند و دیگر اینکه برخلاف این تقسیم بندی ها بویژه در مورد دستگاه شور آوازهای آن کاملا متفاوت و گاهی شبیه دیگر دستگاه ها هستند مثلا بیات ترک بیشتر از اینکه شبیه شور باشد مانند ماهور است و افشاری شبیه نوا و تا حدی سه گاه می باشد .
نکته دیگر اینکه اصول مرکب نوازی دقیقا مبتنی بر آگاهی از همین مطالب دارد و کسانی که بر این موارد تسلط داشته باشند براحتی می توانند از هر دستگاهی به دستگاه دیگر تغییر مقام بدهند و از نظر علمی هیچ محدودیتی برای مرکب نوازی وجود ندارد هر چند که تا کنون این کار برای همه دستگاهها مرسوم ( یا به عبارت بهتر اختراع نشده است ) نشده است ولی برای مثال اخیرا مرکب نوازی از همایون به بیات ترک توسط مرحوم ایرج بسطامی اجرا شده است.
سلام دوستان. امروز یه تکست دیس لاو گذاشتم واستون اگه واسه خرید تمایل داشتین میتونید پیام بدید.
دموی تکست دیس لاو
نام:گربه صفت
سبک:دیس لاو
تعداد بیت:16(2ورس8تایی)+کورس بسیار زیبا
قیمت:150/000تومان
گوش کن برات بگم داستان عشقی
قاب بزن حرفامو با روبان مشکی
یه عشقی داشتم که باهم دوست بودیم
رابطمون نزدیک بود مأنوس بودیم
غم و شادیامون و تقسیم میکردیم
غصه هارو از دل هم میکندیم
بی خیال فردا و مشکلات
با اینکه گرفتاریمون بود زیاد
...
بدون یاد گرفتی از دوستی لفظشو
مگه نبود دستت توی دستشو
باهم قدم میزدین صحبت میکردی
حرفامو نفهم عمرا بفهمی
به هر حال برو پی کارت دختر هرزه
حرفای من از این بعد واست یه درسه.
نسخه پنجم نرمافزار آهنگسازی SONAR نیمه مهرماه امسال به بازار معرفی شد. در جدیدترین نسخه SONAR از پردازشهای ۶۴ بیتی (ویندوز اکسپی ۶۴ بیتی به همراه یکی از پردازندههای ۶۴ بیتی مانند EM۶۴T اینتل یا AMD۶۴) پشیبانی شده و تعداد زیادی از قابلیتهای جدید به این نرمافزار افزوده شده است. نسخه پنجم SONAR در دو نوع ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی به بازار عرضه شده است.نرمافزار سونار یکی از مشهورترین برنامهها در خانواده نرمافزارهای موسوم به Sequencer است. از این نرمافزارها برای میکس و تولید موسیقی استفاده میشود. برنامه SONAR سالها قبل به نام Cakewalk ، نام شرکت سازنده آن به بازار عرضه میشد....
ورود گرامافون در ايران و همزمان با اولين ضبطهاي موسيقي ايراني در سال 1284ش در زمان مظفر الدين شاه قاجار باعث شد که به مرور زمان اول اشراف و بعد مردم از طريق شنيدن صفحات باآثار پرارزش موسيقي ايراني آشنا شوند.
به گزارش سایت خانه موسیقی، مقاله "گرامافون؛ اولین رسانه صوتی در ایران" نوشته بهروز مبصری، عضو هیئت مدیره کانون پژوهشگران که در شماره نخست فصلنامه خانه موسیقی منتشر شده بود، به شرح زیر است:
گام ها در موسیقی
گام : به مجموعه چند نت پی در پی که با فاصله های معین و حساب شده به دنبال هم نواخته می شوند و آخرین نت آن ، هنگام بالایی نت اول باشد یک گام موسیقی می گویند .
تاریخچه ساز پیانو
پیانو یکی از سازهای صفحه کلید دار و مشهورترین آنها است. صدای پیانو در اثر برخورد چکشهایی با سیمهای آن تولید میشود. این چکشها در اثر فشردهشدن کلیدها (کلاویه ها) به حرکت در میآیند. سیمهای پیانو به صفحهای موسوم به «صفحهٔ صدا» متصل شدهاند که نقش تقویتکنندهٔ صدای آنها را دارد.
پیانو به عنوان مادر سازها و کاملترین ساز نیز شناخته میشود؛ علت نسبت دادن این لقبها به این ساز آن است که پیانو قادر است محدودهٔ بسیار گستردهای از اصوات را تولید کند در حالی که سایر سازهای اصیل موسیقی تنها بخشی از این محدودهٔ صدا را تولید میکنند. پیانو در شکل فعلیاش بیش از هفت اکتاو دارد و قادر به تولید فرکانسهایی از حدود ۲۰ تا ۵۰۰۰هرتز میباشد، در حالی که در مقام مقایسه ساز ویولن تنها قادر به تولید کمتر از چهار اکتاو و بهترین خوانندهها تنها قادر به خواندن کمتر از سه اکتاو صدا هستند...
استودیو های ضبط در دنیای مجازی کامپیوتر، به اندازه ی کافی واقعی هست و با آن آشنایی داریم، ولی باید با اطلاعات کافی به سراغ آنها رفت تا بتوان بهترین نتیجه را از آن ها گرفت. پل وایت در این باره به چند نکته اشاره می کند: کامپیوتر ها به ما امکان استفاده از میدی، ضبط صدا، میکس، افکت های مجازی ،سینت های مجازی و... را می دهند....
گونهای موسیقی عامهپسند که در دهههای ۵۰ و ۶۰ میلادی در آمریکا با نام راک اند رول شکل گرفت و از نظر تأثیرات اجتماعی و گستردگی شنوندگانش در بین انواع موسیقی بیهمتا است. نام راک کوتاه شده عبارت راک اند رول است و از فعل to rock در زبان انگلیسی به معنای جنباندن و تکان خوردن میآید. از اواخر دهه ۱۹۶۰ میلادی نام راک اند رول صرفاً به موسیقی دهه ۵۰ و ۶۰ اطلاق شده ولی نام راک همچنان بهعنوان نام فراگیر این گونه (که شامل راک اند رول هم میشود) بهکار میرود. این موسیقی در بلوز ریشه دارد.
بیت - beat :همان ضرب در اصطلاح فارسی است که معیاری برای شمارش گذشت زمان در یک میزان است. معمولاً فاصله زمانی هر رفت و برگشت عقربه مترونوم معادل یک بیت یا ضرب محاسبه می شود. در یک میزان چهار ضربی موسیقی، نوازنده معمولاً بر روی ضرب اول بیشترین تاکید را می کند و پس از آن بر روی ضرب سوم و ضربهای دوم و چهارم عموماً ضربهای ضعیف بشمار می آیند....
۷ نکته مهم وجود دارد که در واقع راهنمای خرید گیتار مناسب برای شماست و شما با رعایت کردن این نکات، بدون نیاز به مشاوره فروشنده و با خیال آسوده، خودتان گیتار دلخواهتان را انتخاب نمایید....
احتمالا موسیقی از در محله های سیاه پوستان « نیوارلئان » در اوایل قرن بایستم نشات گرفته و به زودی بین سفید پوستان نیز متداول شد . نخستین دسته جاز سفیدپوستان به نام « گروه جاز دیکسی لند » تا سال 1915 در شیکاگو موسیقی جاز می نواخت و در تابستان 1919 در محله ای به نام « Hammersmith Palais » در لندن برنامه های را اجرا کردند . جاز سنتی که بیشتر شیوه ای نوازندگی به شمار می آید تا آهنگسازی ، با گروه های کوچک شامل یک یا دو نفر نوازنده ساز بادی ( مثل ترومپت ، ترومبون ، کلارینت ، و غیره ) و یک ساز برای ایجاد ریتم ( مثل پیانو ، بانجو ، انواع طبل ، کنترباس ) اجرا می شد . یکی از شاخص ترین نمایندگان موسیقی جاز سبک نیواورلئان « لوئی آرمسترانگ »( Louis Armstrong 1900-71 ) نوازنده سیاه پوست آمریکایی بود که با مهارت فوق العاده ای ترومپت می نواخت...
موسیقی پاپ سبکی از موسیقی عامه پسند است و معمولاً در مقابل موسیقی کلاسیک و فولک (محلی) قرار میگیرد و از آن ها متمایز است. با این حال هنرمندان این سبک در سبکهای راک، هیپهاپ، دنس، ریتم و بلوز (R&B) و کانتری هم میتوانند فعالیت داشته باشند و این باعث میشود که تبدیل به سبکی انعطافپذیر شود. عبارت «موسیقی پاپ» همچنین میتواند به یک زیرسبک خاص (درون پاپ) اشاره داشته باشد مانند سافت راک و پاپ/راک....
سلام دوباره خدمت دوستان عزیزم. امروز اومدم با یه بیت دست ساز که بیت آهنگ جفنگ علی اوج هستش که آهنگسازیش باسعید اس پی بوده و حتما این کار زیبا رو شنیدین! شما میتونید این بیت زیبا رو رایگان دانلود کنید و لذت ببرید.
دوستان عزیز من در صورت تمایل میتونن بیت دست ساز خریداری کنند که فقط
واسه خودشون باشه و از ارزش بیشتری برخورداره 938 865 0709
در تاریخ اشتباهاتی رخ داده که سرنوشت ملت ها را تغییر داده است. اما خطاهایی هم وجود دارد که باعث کشف و اختراعات بزرگ شده است مانند اختراع پلی اتیلن و اختراع کاغذ خشک کن، کشف پنی سیلین و... اپرا هم زاده یکی از آن اشتباهات تاریخی است. اپرا Opera جمع کلمه لاتینی اپوس Opus به معنای «اثر» است و به این تغییر باید اپرا را به طور تحت اللفظی به «آثار» ترجمه کرد. اما اپرا به صورت کلمه مفرد مونث از آغاز 17 میلادی به نمایشی گفته می شد که ...
اصل و نسب این سبک به آندلس منطقه ای در جنوب اسپانیا می رسد به درستی معلوم نیست که چه کس یا کسانی برای اولین بار این موسیقی را اجرا نمودنده اند ، ولی فلامنکو شناسان معتقدند کولی های مهاجر عبری و مسلمانان که در جنوب اسپانیا زندگی می کردند با اسپانیا ادغام شده ( رقص ها ، آوازها و نوا هایشان ) در هم آمیخته و موسیقی فلامینکوئی را که امروز ما میشناسیم به وجود آمده است ...
Jazz جز تنها شكل هنری است كه در آمریكا بوجود آمده، با این حال موسیقی Blues بلوز درست پابه.پای آن پیشرفته رفته است. در واقع این دو سبك شباهتهای زیادی با یكدیگر دارند. هر دو بوسیله سیاهپوستان آمریكا و در جنوب ایالات متحده، در نیمه دوم قرن ۱۹ پدید آمده.اند و سپس در دهه.های اوایل قرن ۲۰ به مناطق دیگر گسترش یافته.اند؛ هر دو دارای نت غمگین بلو هستند كه از تغییر شكل یك نت خاص به ربع پرده یا نیم پرده بوجود می.آید و هر دو از اصل بداهه نوازی بهره می.گیرند. بلوز و جز هر دو تاثیرات زیادی بر موسیقی پاپ در آمریكا داشته.اند و در واقع بسیاری از عناصر كلیدی در موسیقی پاپ، سول، ریتم اند بلوز و راك اند رول ریشه در موسیقی بلوز دارند. مطالعه و بررسی دقیق این سبك، سهم زیادی در فهم بیشتر دیگر سبكها خواهد داشت. گرچه هیچگاه بلوز در لیست پرفروشترینها قرار نگرفت، اما با این حال همیشه بطور جدی نه تنها در كنسرتها و فستیوالها در سراسر ایالات متحده، بلكه در همه جای زندگی روزمره حضور آن احساس می.شود.
بااینکه موزیک Hip Hop در گوشه کنارهای محله های فقیر نشین سیاهان درنیویورک پا گرفت ولی قسمت عمده ای از سیرسعودی خود را درلس انجلس طی کرد، و پس از آن با فرمی تغییر یافته دوباره به نیویورک و همچنین به ایالات دیگر سفر کرد. ICE-T ازاولین خوانندگان این سبک از نوع لس انجلسی یا به قول خودشان West Side یا ساحل غربی بود.
ردیف موسیقی ایرانی از دو بخش اصلی و فرعی تشکیل می شود. قسمت اصلی اش شامل هفت تا دستگاه می شود هر کدامشان حال و هوا و البته طرفداران خاص خودشان را دارند. این هفت دستگاه، موسیقی اغلب نواحی ایران را دربر می گیرند و خیلی از آهنگ های نوستالژیک دوران کودکی مان را هم در دل خود جای داده اند.
سلام دوستان من
اگه میخواهید یک استودیو خانگی بزنید من در این مورد توضیحاتی به شما میدم
مواد لازم
1- دیوار گچی
2- چوب که به صورت کلاف کشی استفاده میشود
3- poly etilen
4- ابر فشرده
5- تایل آکستیک
6-ویزور
7 - -چوب برای زوار کشی
8- درب آکستیک
9- والو باکس
مواد بالا ساده ترین چیزایی بود که با کمترین قیمت میشه اونا را خرید ضمنا در آخر چیز حرفای از آب در میاد
1- دیوار کچی که خوب بیرون میفروشن لوازم ساختمانی ها یه دیوار 2 در 3 در 2.5 در میاد حدود 50
تومان بدون نسب نسبش هم که بستگی به اون امله ای هست که میارید اگر هم خودتون
2-چوب الان شاخه ای 1700 تومانه باید چوب روسی بخرید چوب ایرانی نمیشه خم میشه
3- poly etilen این محصول خیلی تمیز تر از بشم شیشه یا بشم سنگ است قیمتشم نصف اوناس 50 مترش میشه 60 تومان حدودن
4- ابر فشرده هم خیلی ارزونه هر تخته که 3 در 4 هست 2500 تومان
5- تایل هم که جعبه ای 7000 که در هر جعبه 10 تا هست 60 در 60
6- ویزور شیشه ایست که dead room را از master room جدا میکند اگه بخواهید از کارخونه بگیرید
پیانو یکی از سازهای صفحه کلید دار می باشد. صدای پیانو در اثر برخورد چکش هایی با سیمهای آن تولید میشود. این چکشها در اثر فشردهشدن کلیدها (کلاویهها) به حرکت در میآیند. سیمهای پیانو به صفحه ای موسوم به «صفحهٔ صدا» متصل شدهاند که نقش تقویت کنندهٔ صدای آنها را دارد. پیانو به عنوان مادر سازها و کاملترین ساز نیز شناخته میشود.در پست امروز وبسایت میهن میهن دانلود،نرم افزاری جدید و حرفه ای از کمپانی معروف Native Instruments را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. THE GIANT Piano KONTAKT نرم افزار قدرتمندی می باشد که به صورت حرفه ای با محیطی غنی از امکانات و نت های مختلف یک پیانو ی عظیم را شبیه سازی می کند.این نرم افزار با شبیه سازی دقیق چکشهای پیانو،قادر به تولید فرکانسهایی از حدود ۲۰ تا ۵۰۰۰ هرتز می باشد. Base یا اساس اصلی این نرم افزار بر پایه ی پیانوی Klavins مدل 370i می باشد. کاربران گرامی توجه فرمایند که دفترچه راهنمای نرم افزار به زبان روسی بوده و دفترچه راهنمای مناسبی برای نرم افزار پیدا نکردیم.برای استفاده از این نرم افزار می بایستی نرم افزار های Fl Studio و KontaktPlayer را که در ادامه برای دانلود گذاشته ایم دانلود نمائید.نرم افزار Fl Studio یک نرم افزار میزبان می باشد که قابلیت خواندن VSTi های ورودی را دارد.اول نرم افزار میزبان Fl Studio را نصب و سپس خود نرم افزار پیانو را نصب نمائید.در آخر برای اجرای فایل های تولیدی، نرم افزار پلیر KontaktPlayer را نصب نمائید.
راهنمای نصب و رجیستر کامل نرم افزار: 1- جهت سهولت در دانلود،لینک های دانلود را به صورت تک لینکی قرار داده ایم. 2- فایل داخل نرم افزار به صورت فایل ایمیج با فرمت Iso می باشد. 3- برای استفاده از فایل های ایمیج می بایستی فایل ایمیج را توسط یکی از نرم افزار های رایت بر روی یک CD/DVD رایت نمائید سپس اقدام به نصب نرم افزار نمائید. برای سهولت شما کاربران، نرم افزاری کم حجم برای رایت، درون فایل دانلود قرار داده ایم. 4- همچنین می توانید فایل ایمیج را توسط نرم افزار های درایو مجازی بدون نیاز به رایت بر روی CD/DVD اجرا کرده و اقدام به نصب نرم افزار نمائید. 5- برای دریافت نرم افزار رایت ایمیج UltraISO اینجا را کلیک نمائید. 6- برای دریافت نرم افزار درایو مجازی DAEMON Tools اینجا را کلیک نمائید.
سلام به همه دوستان و بازديد كننده هاي خوب و دوست داشتني
از اين به بعد قراره واسه اون دسته از عزيزاني كه در زمينه آهنگسازي فعاليت دارند هر هفته و اگه وقتش باشه هر چند روز وي اس تي، پلاگين و سمپل هاي رايگان بذاريم تا دوستان خوب من دانلودشون كنند و نهايت استفاده رو ببرن.
لاذم به ذكره كه من تمام تلاشم بر اينه كه وي اس تي و سمپل هاي با كيفيت رو به جا وي اس ي و سمپل هاي بي كيفيت و ناكارآمد قرار بدم تا كمكي باشه واسه اون دسته از عزيزاني كه شرايط خريد ابزار مورد نياز آهنگسازي با حجم بالا و با كيفيت رو ندارند.
دوستان عزيز من در صورت خراب بودن لينك ها لطفا مديريت وبلاگ رو در اطلاع بذاريد
دوستان زیادی با من تماس میگیرن تو این روزا و نمونه کار میخوان منم تصمیم گرفتم چند تا از نمونه کارا رو با وکال واسه عزیزان بذارم که دیگه بازدید کننده های عزیز اذیت نشن! نمونه کارا یه خورده قدیمی تره ولی کلیت کار مشخصه!
دوستای خوب من در صورت خرابی لینکها مدیریت وبلاگو در اطلاع بذارید
از این به بعد قراره که یه برنامه های ویژه ای رو در نظر بگیریم واستون از دانلود بیت های رایگان در سبک های مختلف گرفته تا دانلود وی اس تی واسه آهنگسازا و چیزای مربوط به آهنگسازی و خیلی چیزای جذاب مربوط به موسیقی. ما رو دنبال کنید و با دادن نظراتتون در پیشرفتمون سهیم شین.
اولین پست بیت های دانلودی یه بیت ترنس هیپ هاپ که واسه کاربرای عزیزمون گذاشتیم که حالشو ببرن
دوستان عزیز من در صورت تمایل میتونن بیت دست ساز خریداری کنند که فقط
واسه خودشون باشه و از ارزش بیشتری برخورداره 0709 865 0938
تو این روزا تعداد خواننده های عزیز ما در هر سبکی روز به روز داره زیاد می شه و خیلی از جوونای علاقه مند به موسیقی به این فکر می افتن که یه قدمی تو این راه بردارن واکثرا تازه کارن و مشکلات زیادی سر راهشونه تا به هدف و اون چیزی که مورد علاقشونه برسن. اما جای نگرانی نیس دوستای گل من میتونن واسه شروع کردن کار موسیقی در هر قسمتی با ما مشاوره داشته باشن تا ما با هدف پیشرفت موسیقی کشور عزیزمون هر کمکی که از دستمون برمیاد واسشون انجام بدیم، و از ابتدا تا انتهای کار در خدمت شما هستیم.
اون دسته از دوستانی هم که در سطح حرفه ای کار میکنن میتونن کارای خودشونو به ما بسپارن البته با تضمین کیفیت و زیبایی کار
وقتی پای مقایسه میاد وسط میبینی که قیمت کارا واقعا پایینه پس نگران هزینه نباشید
این سئوال در موسیقی ایران بارها تکرار شده، عده ای روی واضح خواندن خواننده تاکید دارند و اعتقاد دارند که اگر قرار است کلامی به گوش شنونده برسدو ما موسیقی با کلامی عرضه کنیم، چرا کلام واضح نباشد؟!
در نگاه اول این خواسته کاملا" منطقی بنظر می رسد! ولی اگر با اجرای موسیقی درگیر باشید، می بینید که کششهایی در بعضی آوازها وجود دارد که باعث می شود کلمات را با شکل معمول آن تلفظ نکنید. بعضی از خوانندگان توجه زیادی به این موضوع دارند و سعی می کنند در تمام شرایط آوازی با تلفظ صحیح و قابل تشخیص بخوانند.
در موسیقی ایرانی خوانندگان مکتب اصفهان روی بیان دقیق شعر تاکید دارند و آواز نا مفهوم را دارای کاستی می دانند ولی خوانندگانی که حتی نشان هایی از مکتب اصفهان در آوازشان دیده می شود هم هستند که گاهی تشخیص شعری که می خوانند، برای شنونده مشکل است!
همانطور که گفته شد خواندن مو به مو و دقیق شعر هم، گاهی در اجرای موسیقی مخالف با فضای موسیقی است و اکثرا" خواننده بطور نا خودآگاه این تغییرات را روی کلام می دهد. (به عقیده نگارنده اگر در موسیقی تمایل به حالت خاصی احساس شود باید آنالیز شود و در صورت لزوم اجرا شودو حذف این گونه تمایلات درونی باعث نوعی خود سانسوری می شود!
اگر به ریشه بعضی از کلمات رجوع کنیم متوجه می شویم که از حروفی تشکیل شده اند که نقش احساس در ساخت آنها بکار نرفته مخصوصا" کلماتی عربی که در فارسی بکار می بریم مثل، نام مشاغلی که بر وزن فعال است (مثل خراط، نقاش، نجار و...) پس می بینیم الگوی ساخت این کلمات مبنایی غیر موسیقایی دارد و زمانی که ما آنها را با موسیقی همراه می کنیم تضادهای احساسی در آنها می بینیم! در مقابل کلماتی هستند که شاید بطور اتفاقی معنی شان موسیقی خاصی بهمراه دارد که به تداعی فضای موسیقی مان کمک می کند،(مثل فتح، کرانه، شکوه، ساحل، ستیز، دسیسه ...)
این کلمات به تنهایی غیر از معنی کلامی، فضایی را بهمراه دارند که در موسیقی می تواند نقش موثری را ایفا کند (البته واضح است که بخاطر اتنزاعی بودن این موضوع و اینکه گاهی در ضمیر ناخودآگاه انسان بعضی کلمات و تصاویر همراهشان بر حسب تکرار، عادت شده و شکل گرفته اند...)
پس یکی از نمودهای تلفیق شعر و موسیقی می تواند در تلفیق دقیق حروف و موسیقی باشد. شاید عده ای این تغییر در تلفظ شعر را دلیلی برای تقدم موسیقی بر کلام و نشانه ای از بندگی شعر در مقابل موسیقی بدانند! در حالی که این تصور کاملا" اشتباه است و ما این تغییرات را صرفا" برای ارائه اهداف فکری و احساسیمان بکار می بریم و در واقع هدف اجرای بی نقص آن احساس است.
گيتار را در وضعيت معمولی برای نواختن گرفته ايد انگشت اول دست چپ در فرت يک و انگشت - i -دست راست را به صورت تماس همزمان سيم اول (لمس) و نه کشيدن يا فشردن آن به سمت پايين بکار ببريد.چشمان خود را ببنديد و روی حس تماس سر انگشتان خود برای تعيين اينکه آيا انگشتان دقيقا با هم تماس با سيم را انجام ميدهند يا نه؟
با دقت زياد تمرکز کنيد. انجام اين امر به آن آسانی که بنظر ميرسد نيست. من تعدادی هنرجو نسبتا در سطح پيشرفته که ضعف حس دقيق تماس در انگشتان خود را دارند ديده ام و وقتی اين تمرين را انجام ميدهند اصرار بر اين دارند که سيم را با انگشت شان بطور همزمان لمس ميکنند در حاليکه در واقع هماهنگی به اندازه ای خارج است که من واقعا انگشت سمت چپ را ميبينم که سيم را لمس ميکند ( متاسفانه در حالاتی مثل اينکه هنرجو عدم هماهنگی اش را نه شنيده و نه حس ميکند معلم کمتر کاری ميتواند انجام دهد تا زمانيکه حواس شنيداری و لامسه هنرجو در جهت هرچه دقيقتر شدن آن رشد کند) اين تمرين را با فرمهای ذيل انگشتان دست چپ و راست را در نظر بگيريد.
وقتی اينها را با مهارت انجام داديد همين تمرين را با دو تا از انگشتان دست راست بطور يک در ميان در
حاليکه هنوز فقط از يک انگشت دست چپ استفاده می کنيد انجام دهيد.
زمانيکه توانستيد با هر ترکيبی از انگشتان دائما سيم را بطور همزمان لمس کنيد همه اشکال را اين بار با فشردن سيم به سمت پايين و واقعا کشيدن آن دوباره تمرين کنيد.
اما بخاطر داشته باشيد که نوک انگشتان هر دو دست سيم را بطور همزمان لمس کنند.
برای بيشتر هنرجويان مهارت يافتن در اين مرحله مقدماتی جهت ايجاد يک هماهنگی خوب هر دو دست حداقل
۱ هفته تا 2 ماه زمان ميبرد. اما زمان بگذاريد و تمرين را به آرامی و با دقت زياد انجام دهيد تا تکنيک را بخوبی بياموزد.
وقتی اين تکنيک را آموختيد صدای کلی ساز شما یک کيفيت موزيکال و پيوستگی خيلی بيشتری نسبت به صدای
نا پيوسته و غير موزيکال که مختص بيشتر نوازندگان است پيدا خواهد کرد.